Un produs Blogger.

La o discuție despre păr

vineri, 11 octombrie 2013

De-a lungul timpului fiecare dintre noi, și mă refer aici la noi fetele J, am făcut modificări părului nostru. L-am vopsit în diverse culori, l-am tuns și i-am dat mereu câte o altă formă, l-am prins în diferite feluri. Cumva am încercat să îl asortăm cu Farmec personalității noastre. Doar că și încercările astea uneori au supărat părul.


Să vă spun povestea părului meu. S-a născut într-o zi de primăvară sub culoarea lui șaten. Cam peste vreo 16 ani s-a gândit să încerce cum i-ar sta roșcat. Cred că la vremea respectivă era și la modă. Și a ținut moda asta o perioadă și în diverse tonuri. Era tot timpul lung, drept sau în scări, în coadă sau pe spate.
Era cam tânăr încă să fie afectat și suporta cu brio orice fel de schimbare.
După o perioada roșcat, a urmat brusc negru și după doar vreo doi ani brusc blond. Pam – pam. Și cred că a și crescut că a început să fie cam tocit pe la vârfuri, să cadă mai des, să fie tot mai slăbit. O perioadă, cam exact pe la început, cadou mai primea din când în când tratamente acasă. Din alea naturiste. Cu ou, ulei de ricin, ulei de măsline.
Apoi din lenea proprietarului nu a mai primit. Ba mai mult a primit o vizită fierbinte din partea placii de îndreptat părul. Și a început să se simtă bătrân și să cadă precum frunzele toamna. Apoi și-a mai revenit. Fără neapărat ceva deosebit.
Iar după toate nebuniile, când îi vine mintea omului la cap și se așează liniștit, a  revenit aproape de culoarea naturală.
În perioada bolnavă s-a mai bucurat de câte o mască de păr și o bună perioadă de timp de un ser hidratant termoprotector de la Farmec.
Acum e bine, șaten, liniștit și doar din când în când o are ca musafir pe acea placă.
Cât privește lungimea. Prin facultate din lung a devenit odată bob și a stat așa până de curând când s-a hotărât, gata, să crească. Și tocmai de aceea cred că s-ar și bucura de mai multe produse de întreținere și tratament, așa preventiv. Nu a încercat prea multe și crede că ar fi cazul. Și dacă tot la început primea tratament naturiste ar putea încerca Gerovital Plant Tratament. Așa ca să își aducă aminte de tinerețe.

A învățat, că așa înveți o dată cu vârsta, că mai bine previi decât să tratezi și în plus contează fiecare detaliu. Așa că e bine să arate și să fie sănătos. 

Articol scris pentru SuperBlog 2013. 

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite