Un produs Blogger.

Pe vremea mea

marți, 10 septembrie 2013

Când eram mică abia așteptam să cresc să pot să spun și eu ”pe vremea mea ...”. Mi se părea într-un fel interesant. Acum când spun asta mă simt de parcă destui ani au trecut peste mine dacă încep să am termene de comparație. Dar știți cum este cu noi oamenii, greu de mulțumit și la fel și cu timpul, greu de oprit în loc.




De cele mai multe ori după pe vremea mea  spun nu era așa. De obicei nu era așa este de bine, alteori de rău.

Deci pe vreme mea:

-         nu erau atâtea jucării
-         nu era pampers
-         nu erau jocuri pe calculator
-         nu era la fel la școală
-         nu erau aceleași desene
-         nu erau filme de animație 3D
-          nu erau petreceri pentru copii sau ursitoare la botez
-         nu erau tabere in limba engleza

Și mai găsesc de adăugat la această listă dacă mă gândesc. De fapt, dacă stau bine să mă gândesc nu mai găsesc mai nimic ca pe vremea mea. Și cel mai dor îmi este de Fosfarin.


Pentru  copii  este mai bine azi în timp ce noi privim nostalgic și ne apărăm trecutul, crezând că a fost mai bine ieri.

Mă gândeam la toate astea când am văzut site-uri de organizat petreceri pentru copii. Acum au ursitoare la botez care le spun de bine, au grădinițe de vară, aniversări în locuri de joacă special amenajate unde sunt pictați pe față.


De exemplu, dacă vei căuta pe google petreceri copii, poți găsi site-ul oakiclub.ro. Să tot fii copil. Și sunt ferm convinsă că și copii de astăzi cu jocuri, site-uri pentru petreceri, ursitoare și picturi pe față vor ajunge să spună pe vremea mea nu era așa.  Și timpul se joacă, exact ca un copil. 

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite