Un produs Blogger.

I am a stupid girl

marți, 30 iulie 2013

O da, și încă cum uneori. Mă consolez uneori doar cu gândul că poate nu sunt chiar singură.

Uneori pur și simplu îmi stă mintea în loc. De obicei reacționez, nici nu mi-e prea rușine să zic verde-n față cui mă enervează și ce. Dar azi ... zbang ... de la căldură am intrat așa într-o tâmpeala stampa.


Mă rod papucii. Mereu, mereu. Scumpi, ieftini, cu sute de barete sau doar cu două pe mine mă rod de zici că-i fur. Dar nu, pe bune, chiar nu. Dau bani munciți pe ei și totuși ....

În fine, deci azi pe căldura asta insuportabilă, papucii mei vechi și super-purtați m-au mai ros un pic. Mă opresc în farmacie și cer plasturi. Plasturi normali, ieftini, din ăia pe care îi lipești și stau în mama măsi acolo. Farmacista mă întreabă: pentru bătături? Da, zic.  Deja aveți bătături sau vreți să vă puneți preventiv? Pfff.... vreau un plasture în puii mei, ziceam, și rău am făcut că doar în sinea mea. I-am explicat ce și cum la care farmacista amabilă cu un aer victorios îmi spune știu de ce aveți nevoie. De obicei în cazuri din astea mă enervez și nici nu mă blochez. Eu știu ce vreau ...nu altcineva, da în fine. Și îmi dă patru plasturi Urgo pe care dau 8 lei în loc de 1 leu cât dau pe alea pe care le vreau eu de obicei. Dar, na, dacă farmacista știe ce vreau eu și eu nu. Mă opresc pe o bancă, mă bandajez, mă ridic, fac doi pași și se dezlipesc. La fel și cu ceilalți doi. Așa că înapoi spre serviciu m-am întors la fel de șchioapă. De ce oi fi tăcut eu de aiurea și nu mi-am luat ce trebuia, habar nu am.


Apoi mă sună o doamnă de la o bancă cu nu știu ce oferte pentru locuințe. Băi deci bătuta în cap de soare și la picioare de papuci numai de locuințele mamii ei nu aveam eu chef. Cică m-ar interesa oferta lor. O, nuuuu, alta care știe ceva ce îmi place mie. Și iar a dat politețea în mine și nu i-am zis decât timid: poate. Și evident femeia vrea să mă vadă să îmi explice nu știu ce când de fapt nu mă interesează și nici chef să pierd timp cu ea n-am.  I-am zis eu că-s cam ocupată, dar ce, a mai contat? 

Nu știu ce am avut astăzi dar sper să nu mă mai apuce prea curând că m-am umplut singură de nervi degeaba.  

2 comentarii:

Natural spunea...

De 8 lei iti luai si plasture OK si o bere :) Pe caldura asta era si mai bine, dar n-ai mai fi avut subiect de scris. Spor!

Otilia Pintilioaie spunea...

Da, imi luam cate ceva de 8 lei dar asa am avut despre ce sa scriu. Arta cere sacrificii :)

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite