Un produs Blogger.

Nu sunt deloc în Vamă ...

miercuri, 1 mai 2013


... și nici măcar în drum spre mare. Nu știu dacă-i rece, nu simt nisipul în palmă, nu sunt mahmură, fără apus pe malul mării iar răsăritul cel mai sigur mă va prinde bombănind că iar s-a făcut dimineață și trebuie să mă duc la servici. J


Povestea cu 1 Mai muncitoresc nu prea o știu. Sunt cam mică pentru asta. Așa că pentru mine 1 Mai se rezumă la deschiderea sezonului estival. Parcă și acum îi aud pe băieții de la Bere Gratis cum cântă ei ”1 Mai, 1 Mai, s-a deschis sezonullll”.

Recunosc un pic, sunt cam invidioasă pe cei care acum nu mai știu exact ce oră e și nici ce zi... știu doar că sunt la mare. După cum arată vremea acasă, unde am rămas, pare mișto de tot. Dar am în față o vară întreagă și măcar o zi, măcar una sper să mă găsească acolo.

Când nu ajungi la struguri sunt acri deci și marea azi pentru mine, e cam rece. Că tot am văzut destui care au postat pe facebook bucuroși ”sunt în vamăăăăăă”, cu mulți de ăăăă la sfârșit zic și eu ”sunt acasăăăă”. La partea cu bucuria mai negociem. J

Poate un film, sigur o bere și s-a dus și 1 Mai. J




Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite