Un produs Blogger.

Într-o lume mică, mică

miercuri, 15 mai 2013


Cred că ne definim propria lume și ne stabilim granițele, în funcție de câte știm, de câte suntem dispuși să cunoaștem, încercăm, explorăm. Sunt lucruri cărora le spunem nu din start. Atunci granița nu se mișcă nici măcar un pic. Pe altele le încercăm, măcar un pic. Fie că ne vor plăcea sau nu, am mai făcut un pas înainte iar lumea noastra a mai crescut. Și mai sunt acele pasiuni despre care poți spune că sunt lumea ta. Că ele au definit tot ce ești tu azi.


A fost o perioadă în care nu înțeleg de ce, respingeam tot ce era nou. Nu pot să descriu în cuvinte strâmbătura acră din nas dar clar e că nu mă tenta nimic nou. Trăiam în lumea mea mică și credeam că îmi este și bine. 

Am început să mă trezesc ușor și înainte de ”nu”, a început să fie ”poate”. Așa am încercat feluri de mâncare noi, stiluri de muzică, genuri de filme, stiluri de îmbrăcăminte, destinații noi. Așa mi-am descoperit noi pasiuni și am învățat să îmi atârn în cuie imaginare prejudecățile și să uit de ele.

Cât despre pasiunea mea care parcă mi-a definit lumea, a crescut și ea. N-am mai privit ciudat postmodernismul ci am încercat să-l descopăr, m-am împrietenit mai mult cu poezia și scriitorii tineri.

A rămăs, în schimb, o bucățică de lume, mică. E cea destinată tehnologiei. Nu înțeleg prea multe și am căutat să îmi cumpăr și cel mai simplu smartphone ca să încep treptat. Nu vreau să fiu încă un idiot cu telefon inteligent. Așa încet, încerc să descopăr cât mai multe și să fac mai mare această lume. Pe de o parte, pentru că am încetat să nu încerc și pe de altă parte, pentru că nu vreau să rămân, singur și rece J, într-o lume care se tehnologizează.

Și tot descopăr site-uri și chestii noi. Tot așa am descoperit site-ul idmag.ro care vinde cititoare de coduri, terminale mobile, tablete industriale și alte lucruri în domeniu. Nu m-au interesat prețuri sau caracteristicile produselor ci mai degrabă blogul lor de unde am mai aflat una, alta în domeniu. Dar e bine de ținut minte de el pe viitor.

Cam așa cred că ar trebui să fie fiecare zi din viața noastra. Una în care deschidem câte o ușă, în care ne lărgim lumea sau măcar încercăm.

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite