Un produs Blogger.

Despre containere de șantier, de 1 Mai

miercuri, 1 mai 2013


Nu, nu... încă nu am înnebunit de tot să devină containerele de șantier și chestiile de genul ăsta specialitatea mea, dar am dat de un site exact astăzi. Și dacă e întâmplare, păi să se lase cu scris. Este vorba de site-ul Bogaxa.ro, care ghici ce, comercializează containere de șantier, de locuit, pentru birouri ș.a. Am tot spus eu că acum găsești de toate pe internet. 



În vocabularul meu, cuvântul containere reda o singură imagine. Chestia aia mare în care arunci ce nu îți mai folosește. Acum, după ce am aruncat un ochi pe site, hopa, mi-a picat fisa, stai că de fapt containere se numesc și construcțiile acestea modulare.

Cel mai des le întâlnim pe șantiere iar astăzi să pomenim de ele este cel mai indicat. Doar e 1 Mai, Ziua Muncii, în care cei mai mulți, și nu prea înțeleg asta, nu muncesc. Păi când e ziua fericirii, ne zic să zâmbim, când e ziua vaccinării, ne vaccinăm, când e ziua cărților, citim sau cumpărăm cărți. Azi nu, de ziua muncii, nu muncim. O fi excepția care confirmă regula.

Nu știu cum e cu șantierele patriei și câte mai sunt. Știu cum e cu containerele. Au dimensiuni standard, au posibilități multiple de întrebuințare, pot fi reparate ușor, pot fi asamblate unitar sau în grupuri de containere. Numai muncă să fie! J


Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite