Un produs Blogger.

În orașul cu două bulevarde (6)

miercuri, 10 aprilie 2013


Zilele trecute am fost la Grădina Zoologică, de unde au plecat spre Africa de Sud, patru lei și doi tigri. Îi așteaptă o călătorie de două zile cu un camion până în Zurich și de acolo cu avionul până în rezervația Lionsrock


Povestea cu Grădina Zoologică este cam așa: din 2007 nu a mai avut autorizație și asta pentru că spațiul rezervat animalelor este prea mic. Așa că până la noi soluții a fost închisă și unele animale au ajuns în diverse rezervații. Dacă va fi să se mai deschidă vor primi alte exponate.
Acum, eu nu sufăr prea mult de lipsa Grădinii. Am mai scris chiar aici pe blog, cred că pe la începuturile acestui blog, că e frumos așa în general la Zoo, dar pe de altă parte nu sunt prea încântată de faptul că unele animale care ar trebui să traiască în locuri mult mai mari și fără gratii, sunt închise ca să am eu pe unde să mă plimb duminica. Din punctul meu de vedere dacă ar fi maxim două-trei în toată țara ar fi ok.
Așa că a fost cel mai mișto reportaj cu felinele care vor pleca într-o rezervație mare și frumoasă pentru că am tot auzit de povești cu animalele de la zoo care nu o duc prea bine iar condițiile lasă de dorit.
Animalele au fost preluate de Fundația Vier Pfoten, cei care au și înființat Rezervația, și cu siguranță de joi, că atunci vor ajunge acolo, îi așteaptă o viață frumoasă.
Cei patru lei sunt de fapt o familie, mama, tata și cei doi pui, Sara și Hera. Alături de ei, în călătoria de aproximativ 15.000 km, au plecat și cei doi tigri Gerică și Tomi.

E o despărțire frumoasă pentru că îi așteaptă o viață mai bună și mai frumoasă, într-un spațiu mai mare. J


Aici tigrul era sedat iar medicul il verifica, ca apoi sa fie urcat în camion. 

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite