Un produs Blogger.

Dacă ați da timpul înapoi

vineri, 5 aprilie 2013


Deseori, în interviuri și povești despre și cu oameni, am auzit întrebarea: ”dacă ați da timpul înapoi, ați face toate lucrurile la fel?”
De cele mai multe ori am auzit că nu, nu ar schimba nimic, cu toate că deseori cărăm după noi regretele lucrurilor nefăcute sau a drumurilor nealese. Dar am învățat că e bine să ne împăcăm cu tot ce primim și cu tot ce ne este luat. Că nimic nu-i întâmplător și toate vin la momentul potrivit, dacă le e dat să vină. Mă gândesc că o dată cu vârsta vine acea liniște care te face să spui că nu ai schimba nimic și să fii mulțumit cu tot ce ai și cine ești.



Teoretic știu și eu că sunt cea de astăzi datorită drumurilor, oamenilor și lucrurilor pe care le-am ales sau respins la un moment dat. Practic, încă sunt mofturoasă cu trecutul meu și dacă mă întrebi, da, eu aș mai schimba câte ceva chiar dacă nu prea mi-e rău acum, în prezentul pe care îl trăiesc azi. Mai cred că dacă nu mai am cum să schimb trecutul, pot schimba viitorul. Încă mai sunt la vârsta la care cred că pot să mă joc cu timpul. Cândva sunt sigură că voi afla că de fapt timpul s-a jucat cu mine. Și atunci voi fi mulțumită cu tot. Căci, ce-mi rămâne de ales?

Voi ști că trecutul nu mai poate fi schimbat, readus, reînviat iar viitorul e prea nesigur și departe. Ce pierzi, pierzi pentru totdeauna, am citit undeva, dar încă mă străduiesc să cred că așa și este. Mă mai încăpățânez să reînviu frânturi sau amintiri. Dar în timp, în timp toate se vor pierde și se va lăsa liniștea!

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite