Un produs Blogger.

Curățenia de primăvară

marți, 30 aprilie 2013


Îmi place foarte mult perioada dinaintea Paștelui, pentru că îmi aduce aminte de când eram mai mică și mergeam la Denii, se făcea curățenia de primăvară în casă, totul miroase a proaspăt și e era curat.



Acum, e drept, nu prea mai au toate același farmec. Poate pentru că perioada copilăriei a trecut de mult, curățenia nu o mai face mama, o fac eu, timpul nu mai curge la fel, ci parcă se grăbește undeva. Dar pentru asta sunt amintirile. J

Oricum când vine primăvară, gândul îmi zboară la curățenie și Paște.
Și că tot am pomenit de curățenie, perdele abia apretate și lenjeriile curate aveau un miros inconfundabil, care schimbau complet aerul din casă.

Cu gândul la toate astea am descoperit un site, unde găsești lenjerii de pat, prosoape, cuverturi, perne și alte produse din această categorie. Este vorba de Marbis și dacă de Paște, căutăm să ne înnoim, putem să ne înnoim și locuințele.

Acum că a venit și căldura, mai este și foarte puțin până la Paște, e timpul pentru curățenie și cumpărături, fie ele și on-line. :)





Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite