Un produs Blogger.

Într-o cutie mare ... Parisul

sâmbătă, 30 martie 2013




Dacă toate drumurile s-ar deschide, dacă toate ar fi doar la un pas de mine ... l-aș alege pe cel spre Paris. Orașul boemilor, parfumurilor fine, poveștilor frumoase de dragoste, a bulevardelor luminate, a artei, a culturii, a eleganței, un oraș care încă mă așteaptă.


Parisul este orașul meu preferat. Habar nu am de ce. Încă nu ne-am cunoscut. Dar îmi place tot, așa cum am mai spus și scris de-atâtea ori, Parisul de acum și de altă dată.

Mi-am imaginat atâtea povești acolo, pe unele chiar le-am scris iar pe altele doar cu litere imaginare. Mi-am băut cafeaua pe o terasă cochetă, mi-am luat micul dejun privind pe geam Turnul Eiffel, am încercat dulceața, croassantele cu unt, am luat la pas străduțele în cautarea urmelor de altă dată, magazinele de antichități, buticurile, librăriile, am privit cerul de pe malul Seinei. De atâtea ori în gând și cu siguranță într-o zi și în realitate.

În fiecare an am trecut pe lista ”de făcut” excursia la Paris dar încă nu a venit acel an.
Între timp una din cele mai bune prietene ale mele s-a mutat acolo și acum excursia se plănuiește în două. Ea mă tot așteaptă și aproape în fiecare zi mai adaugă un loc pe care îl vom vizita împreuna.

Mereu spunem că la Paris trebuie să mergi de două ori.O dată cu prietena ta și o dată cu cel căruia îi spui mai des te iubesc decât bună dimineața.

Și prima dată vreau să fie cu prietena mea, poate e un pic o alegere egoistă dar vreau prima dată să gust Parisul doar eu, să am amintiri doar cu mine acolo, să nu-l împart cu nimeni, să simt aerul eu tot.

Așa că dacă ar fi să îmi împachetez eu singură cadoul, aș pune înăuntru Parisul.
Și ca să fie așteptarea mai plăcută încerc să îmi aduc un pic de Paris mai aproape: un tablou, un ghid de călătorie, o broșă, o vedere, un parfum și într-o zi poze chiar de acolo pentru că ”dacă vrei ceva cu adevărat tot Universul conspiră la realizarea lui”.





Articol scris pentru Spring SuperBlog

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite