Un produs Blogger.

Blogger partener SuperBlog

duminică, 31 martie 2013


Iată că a venit din nou vremea bilanțului, un moment emoționant dar care te faci să scoți și acea răsuflare că e gata, ai reușit să termini și de data asta.

SuperBlog a fost primul concurs pe blog la care am participat și prin prisma căruia am cunoscut oameni minunați care nu doar scriu frumos ci sunt și niște oameni frumoși.
Pentru că a fost o experiență interesantă și plăcută m-am înscris și la Spring SuperBlog, prima ediție de primăvara din istoria SuperBlog.


Au fost probe de primăvară, calde și e drept, unele mi-au plăcut mai mult decât altele, dar cred că este un sentiment normal.

Îmi aduc aminte de Gala de anul trecut unde sponsori, parteneri media, finaliști, toți laolaltă ne împărtășeam din experiența celor două luni de concurs. E o concurență frumoasă pentru că leagă simpatii nu creează rivalități. E locul unde oamenii îl felicită pe cel care la o probă a luat punctajul cel mai mare și îl încurajează pe cel care a luat o notă mai mică.

Frumos, nu? Și sper să ajung și anul acesta la Gală să-i revăd pe unii dintre cei pe care i-am cunoscut anul trecut și au participat și anul acesta și evident să cunosc și alți bloggeri.

Acestea sunt motivele pentru care mi-ar plăcea să fiu și blogger partener SuperBlog. Merită promovat, merită să vorbești despre acest concurs în care fără să vrei pui suflet și începi să îndrăgești unii oameni pentru cum scriu, fără să îi fi văzut vreodată. Mi-ar plăcea să scriu despre poveștile concurenților, cum au auzit de SuperBlog, ce au câștigat din experiența asta. Și să nu uităm de sponsori fără de care nu ar fi fost acest concurs. E de admirat că firme importante s-au alăturat bloggerilor și că se implică în astfel de concursuri. E un pas înainte și pentru ei și pentru bloggeri.

Chiar dacă nu voi mai participa și la edițiile următoare, îmi doresc să rămân alături de acest concurs, în urma căruia am învățat foarte multe lucruri bune, inclusiv să fiu mai conștiincioasă. În sfârșit nu am mai luat nici un punctuleț de penalizare pentru întârziere. Am reușit! J Și acest articol vine tot la fix și gata SuperBlog primăvăratic. J

Articol scris pentru Spring SuperBlog


Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite