Un produs Blogger.

Vine, vine primăvara

luni, 25 februarie 2013


Nu știu voi, dar eu m-am săturat de iarna asta de nu mai pot. Abia aștept vineri, 1 martie, măcar calendarisc știu că e primăvară. Deja am văzut o grămadă de vânzători cu mărțișoare, cu ghiocei (am și primit deja J) doar că peticele de zăpada și griul ăsta nu prea mă încântă.
Mi-e dor de zile mai însorite, de verdele proaspăt, de flori.

Pe 1 Martie începe și o primă ediție de SuperBlog, pe care abia o aștept. Sunt curioasă cum va fi. Acesta este încă un motiv pentru care abia aștept primăvara.
Până începe și aflăm cum va fi, știm sigur cum e noul logo. Vesel, proaspăt, colorat și optimist. 





Și tot pe 1 Martie încep și cursurile de pe Coursera, despre internet și istoria internetului. Aștept să văd cum vor fi și cum mă voi descurca.

Deci, cu atâtea motive, trebuie neapărat să vină, vină, primăvara cu al ei alai de flori. J

4 comentarii:

Natural spunea...

Vine-vine, stai linistita :) La mine Martie incepe cu M de la Make (lansare album in Craiova).
Pe urma mai incepe si SuperBlog si nu in cele din urma si cateva concursuri la mine pe blog. Deci si eu abia astept :)

Otilia Pintilioaie spunea...

Concursuri la tine pe blog ... hmmm... interesant
Cu atatea motive trebuie sa vina odata primavara

Echipa SuperBlog spunea...

Suntem incantati ca ti-ai instalat primavara pe blog! :)

Otilia Pintilioaie spunea...

Si eu sunt la fel de incantata :)

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite