Un produs Blogger.

Poți fi bun la toate?

luni, 18 februarie 2013



Unii zic că nu. Alții cred că da, pe motiv că dacă vrei, poți învața orice. Alții s-or fi născut prea deștepți și nu e o problemă asta cu să fii bun la toate.

Adevărul nu știu care e. Că da, că nu, că poate. Sau chiar toate. Habar nu am. Eu îl știu pe al meu.
Nu sunt bună la toate iar la unele chiar nu vreau.
De exemplu nu am fost bună niciodată la materiile fixe. Un pic, dar doar un pic am sclipit la chimie, dar mi-a trecut. În rest...un fel de tabula rasa.

Nu sunt bună la explicat ceva. Dacă vrei să nu ajungi undeva ... întreabă-mă pe mine. Ai toate șansele.

Nu știu să reacționez în situații critice. Adică la mine, e simplu, mă blochez și am terminat.

Nu prea mă descurc cu gătitul, nu prea îmi place și nici nu prea vreau să învăț, dar despre asta, voi mai vorbi altă dată.

Nu sunt bună la nimic ce ține de tehnică. Și-am aflat într-o zi că pe lumea asta există compresoare. Și evident a urmat o discuție:
-Ce sunt alea compresoare?
-Păi sunt de mai multe feluri. Utilizate în mai multe locuri. Ceva ce comprimă aerul.
-Aha, dar nu știu.
-Căută și tu pe net.

Și am căutat, normal. Așa am găsit site-ul CompresorHertz.ro cu o multitudine de compresoare. Nu știu dacă de astea am întrebat eu și care mai sunt celelalte dar am găsit ceva și site-ul lor arată chiar bine. Că uite, la cum arată un site, e în categoria ”mă mai pricep”.
E o întreagă poveste acolo cu compresoarele și promoții și oferte care mai de care. Și, da, într-adevăr e ceva cu aer. :)

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite