Un produs Blogger.

Despre lipsa răbdării

duminică, 10 februarie 2013



Răbdarea nu este punctul meu forte. M-am tot străduit și încă o mai fac, să fiu un om mai calm, dar îmi iese un pic. Dacă nu fac mai multe de-odată, dacă nu mă foiesc de șaptezeci de mii de ori până îmi găsesc locul, dacă nu ridic un pic tonul când văd că nu înțelegi, dacă nu dau din picior nervos când mă enervezi sau mă pui să aștept de-aiurea, nu mai sunt eu, clar.
Aia cu fii Zen, blând, fii ca o panseluță draguță și delicată nu sunt valabile pentru mine mai mult de cinci minute.
Trebuie să îmi placă prea mult de cineva ca să am dintr-o dată răbdare și chef de vorbă.
Ce-mi veni cu ideea asta? Am dat de un site, este vorba de exclusivdesing.ro, care produc căzi de baie, piscine și jacuzzi, și mi-am dat seama că nerăbdarea asta o manifest și când vine vorba de ales între a face o baie sau un duș.
Dușul e mai rapid, mai simplu, pe când statul așa în baie să te relaxezi, cu spumă, lumânări sau mai știu eu ce, e foarte bun doar când vreau să îmi imaginez ceva romantic și atât.
Am văzut pe site că e o întreagă poveste în spatele unei căzi sau a unui jacuzzi și sunt o grămadă de modele. Așa că pentru om mai calm, mai sofisticat, poate chiar și mai romantic ca mine, când își va proiecta casa visurilor, site-ul e ideal.

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite